2016年5月2日 星期一

2016' 首爾五天六人行

哩幾年一直都有計劃到韓國/首爾走走,但每次睇到人家嘅旅遊網誌或坊間嘅旅遊知訊都覺得好煩。好多行程、景點,甚至購物項目都完全提唔起興趣。對住一堆資料淨係覺得好頭暈,所以幾年都未成行。

剛啱有位熟悉首爾嘅朋友假期唔知計劃去邊好嘅時候,我就一於焗佢帶我去首爾一趟。再喊咪睇吓有無人有興趣同行,於是一行六人就係咁促成咗哩次首爾飲飲食食櫻花團嘞!由美領隊帶領我哋食、瞓、玩五天。

2016年04月09日~ 2016年04 月13日

行程: (點一下項目便可以入到有關文章)
Day 1    @ 仁川機場、梨大、明洞、南大門、梨大
Day 2    @ 汝矣島、高速巴士地下街 、 梨泰園
Day 3    @ 景福宮、三清洞 、馬場
Day 4    @首爾林、廣藏市場 、樂天首爾 、梨大
Day 5    @新村汗蒸幕 、 梨大、仁川機場

酒店:新村酒店新村Ever8

五天大槪費用:
機票酒店套票:HKD3,990
交通費:W36,950  (HKD251)
飲食    :W172,000 (HKD1,170)
購物    :W380,000 (HKD2,584)

(註:今次放喺blog嘅相,有一部份係由團友勤哥操刀 (i.e. Photo by NK),佢影嘅相比起我嗰啲真係出色好多,多謝晒!)

第一天 :明洞教堂
第一天:南大門

第二天:汝矣島

第三天:景福宮

第四天:首爾林

第四天:廣藏市場

第杅天:新村Rest汗蒸幕






9 則留言:

  1. 我同你一樣都係plan咗好耐想去南韓玩,又係覺得好多景點好煩,加上打開google map只係有韓文同英文,即刻投降-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉!跟團又唔想,所以朋友肯搞即刻抆衫尾跟住去,Google map喺首爾真係幫唔到手,朋友教用韓巢地圖,但我覺得都唔太user friendly,而且玩完今次首爾,感覺真係一般,我寧願去多兩轉日本,完全唔啱feel。

      刪除
  2. 南韓自遊行 , 勁喎 , 如果去果度 , 我諗會跟團 ,
    唔夠膽自遊行 , 佩服 ~ ^_^ ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係跟朋友去咋!喺首爾見到啲韓文,又圓圈、又四方,睇到頭都暈埋,估又估唔到,我搭咗五日地鉄都重未搞清邊條線邊個方向,都係日本同我夾啲。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 用日文app可能會易睇d~
      http://www.konest.com/app/map/

      刪除
  3. 另外想問 , 南韓果度除左圈圈文之外 , 仲有冇漢字可以見到 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 地鉄其實有中文、英文、同數目字,但每個站都唔統一,有啲韓+數,有啲韓+英,有啲韓+數字,而水牌大多韓+英,最慘係指示方向應該係一下一個站同最終嗰個站,但佢哋係鐘意寫咩就寫咩!e.g.佐敦去彩虹,喺佐敦上車應該show下一站油麻地及調景領方向,但水牌會打黃大仙方向或牛頭角方向,重要係韓文,鬼識睇咩!
      食市大多有中文,同埋食店、商舖有七、八成有中國人打工。不過要問路呀、小店就只有韓文,漢字佢哋睇唔明,英文亦唔明白囉!

      刪除
  4. 多謝支持選用我相,開心過收讚好, 哈nk終於出名喇

    回覆刪除