2015年9月5日 星期六

Day 5 @ 黑門市場、関西空港

2015年07月15日 / 星期三 (第五天)
15:35~16:11 | 特急ラピートβ49号)| 関西空港 → 難波  1,130円 / 570円
19:00~21:55 | CX569 | 関西空港 → 香港

(交通收費及詳細資料請往交通篇)

酒店:クロスホテル大阪 (Cross HoteOsaka)

大阪最後一日,我都係安排黑門市場為我哋最後一個行程。 路經郵局,表妹同朗朗入去買咗張明信片寫上今次行程嘅經歷寄返香港。

因為我已經嚟過黑門市場幾次,所以都無咩特別影相,不過雖然嚟咗咁多次,每次嚟到都話哩到啲藥房同手信店都比較平,下次要留一日嚟哩到掃貨,但每次都係安排哩到為最後行程。

黑門市場 (文章來自:U Travel)
黑門市場被稱為「大阪的廚房」,內裡有很多抵食、抵買的食店、零食店、水果店和藥妝店。




好大個魚頭呀!

今次嚟到感覺最大分別係多咗好多即燒牛肉店同埋即買即食嘅海產店。


我哋行咗一圈後就去無料休憩所到搵返個位坐底準備喺到買嘢食,哩到幾好咖!有得坐,有洗手間,重有洗嘢用嘅鋅盤同清潔布供應。不過唯一缺點係夏天嚟無冷氣供應會熱啲,門口有兩把大風扇,所以我哋揀坐到最出對住把風扇。


朗朗坐底,我同表妹去買嘢食。好多選擇都唔知食邊樣先係。

買壽司比朗朗食



我想食和牛




再嚟要食生蠔同海膽



海鮮處理中

新鮮海膽

新鮮海膽 + 肥味生蠔

再買個南瓜天婦羅

買齊嘢要開餐啦!

拖羅壽司 ~ 2,000円

什錦壽司 ~ 1,200円

生蠔 ~ 1,200円 / 只

海膽 ~ 2,200円 (哩個覺得有啲貴,喺築地都係700円一個咋!)

不過真係好肥味,但表妹話啲味怪怪哋,佢接受唔到喎!

和牛 ~ 3,024円 (94g)

南瓜 ~ 120円 / 只

真係大滿足,食飽清理返枱面後就向Tokyu Hand前進,因為前一晚 post 咗我壯觀嘅購物成績相上朋友組群,大家原來對哩個電風扇有興趣,所以要再去一次幫大家入貨。

真係咁好用??!!不過比喺香港網購或店舖買平一半,1,005円一部。我一共買咗十四部。

買好晒嘢就返酒店攞埋行李坐車出機場。 兩個喼嚟,四個返去。


一樣坐返南海特急出機場,今次駛入月台嘅唔係平時見嘅藍色列車,而係由白、紫、粉紅組成嘅列車,車頭印有 peach,好sharp好新鮮呀!




一直擔心買咁多嘢會過重,好彩三個喼都係52.2 KGS啫!

未夠鐘上機,表妹請食甜品作哩個旅程嘅結尾。


食飽係時候入閘啦!懷住依依不舒心情回歸啦!

今次班機出奇地唔滿,坐得好舒服。

食埋哩個飛機餐,成個旅程就係咁結束啦!下一次要到十月立山、上高地紅葉之旅啊!又一次期待呀!


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!2000円一盤,即切出嚟好新鮮,不果表妹佢哋麻麻,我一個食唔晒,所以無買啊!

      刪除
  2. 回覆
    1. 生蠔係好平好新鮮,但海膽就得有啲貴啊!

      刪除
  3. 大阪的廚房 ? 果然冇介紹錯 , 呢個市場好正呀 , 我最欣賞個無料休憩所 ,
    開餐之餘仲有wifi , 夠晒體貼 , 讚呀 . Wow ~ 上果篇睇完想食甜蝦 ,
    呢篇直情殺死人 , 拖羅壽司 , 一定要試 .
    5日假期話咁快就過左 , 多謝你咁詳細既介紹 ,
    大阪 , 我會記住你 . 再一次多謝你既介紹 .

    回覆刪除
  4. 哈…哈!黑門市場真係正,食同買都咁正。

    回覆刪除