2015年9月3日 星期四

Day 2.2 @ 天王寺動物園

2015年07月12日 / 星期日 (第二天)
08:27~08:35 | 大阪市営御堂筋線 | なんば → 梅田  240円 / 120円
09:00~09:19 | 阪急宝塚線急行 | 梅田 → 池田 270円 /140円
12:48~13:08 | 阪急宝塚線急行 | 池田 → 梅田 270円 / 140円
13:22~13:35 | 大阪市営堺筋線 | 梅田  → 動物園前 240円 / 120円
15:26~15:30 | 大阪市営中央線 | 動物園前 → なんば 180円 / 90円

(交通收費及詳細資料請往交通篇)

酒店:クロスホテル大阪 (Cross HoteOsaka)

第二個行程係天王寺動物園,其實我對動物無咩興趣,有睇開我個BLOG嘅朋友都應該發覺我鐘意去公園 、花園,都無去過動物園,不過通常哩啲地方都啱小朋友,所以就嚟走一轉吧!

出咗駅向右行就喺動物園,直行可以去到通天閣,不過我上次到訪過,小朋友會覺得悶,所以今次就唔去啦!

好快就到咗啦,原來今年係動物園嘅100周年喎!

買票先

天王寺動物園  (文章來自:U Travel)
大阪最著名的動物園,飼養了 230 種 930 隻動物,當中包括天王寺動物園獨有的瀕臨絕種鳥類鷸鴕(幾維鳥)。2006 年翻新後增加了非洲草原區,仿造了非洲的生態環境,另外亦有亞洲的熱帶雨林動物和場景展示,讓遊客彷如置身其境。

我鐘意叫佢哋就高腳七咖!

哩隻唔係真咖!係比人影相嘅假河馬。

哩隻咩嚟咖? 淨係影到佢Pat Pat同條尾咋!

當日天氣好熱,又正值中午時份,陽光曬落嚟其實都幾辛苦,所以好多動物都喺陰涼地方唔出嚟,哩隻老虎都沉咗好耐水先肯企起身一陣。

兩隻大角羊呀!

哩兩隻喺室內涼冷氣,都懶得睬你呀!

個樣好威嚴呀!

神鵰大俠呀!

我好似第一次見到班馬咋!佢哋啲毛色好靚,個身立立令咖!


長頸鹿都好少見




睇埋長頸鹿就行咗公園一圈,真係熱到支持唔住啦!離遠已經被哩兩個檔吸引過嚟呀!

士多啤利冰

士多啤利雪糕,即時買嚟降溫呀!

抖咗陣就坐車返難波,行咗陣地下街同0101,目標係買鞋,哩個牌子係表妹介紹,真係超好著,兩個人一口氣買咗五對,全部Made in Japan,真係好抵買。

又一輪掃貨後又返去酒店沖個涼、瞓一陣就去酒店對面嘅北極星食蛋包飯。


當晚都幾多人,先證記等安排入座。

同樣地入店先除鞋,將鞋鎖入櫃內。

巧合地被安排坐返上次同B女媽咪大笨蛋一樣嗰張枱。

餐牌列明每人必須至少點一個餐,不過小朋友食唔晒同媽咪share應該唔計啩!而且我哋都叫多一份炸雞,所以都算點三份食物。

哩份炸雞喺網上見到人哋推介,個樣好似幾得,所以我都試吓,果然大家無介紹錯啊!正!

跟住叫咗兩個蛋包飯


埋單2,210円,唔貴吖!

食飽行咗陣道頓堀,喺心齋橋地標影吓相。


喺激安買完嘢排隊搞退稅搞咗成個鐘,搞到十一點先返酒店。好彩酒店就喺激安對面。

一天行程又完了!


7 則留言:

  1. 女裝鞋真係好,咁細對唔阻定....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻…嘻!都係咖! 所以買到唔停得手。

      刪除
  2. 我真係以為o個隻係真河馬 XDD

    回覆刪除
  3. 動物園 ~ 我啱架 , 仲好鍾意添 , 老實講 , 大阪呢頭我完全唔熟 ,
    淨係聽過 難波 & 梅田 , 呢度既地方都唔錯喎 , 又多野睇 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實公園真係好多動物睇,連我都睇到好開心,不過太熱,所以有啲吃力。
      大阪其實真係唔錯咖,有好多地方好玩好食,京都、神戶都係一個鐘內就到,我個人鐘意大阪多個東京啊!

      刪除