2015年5月9日 星期六

Day 8 @上野、成田空港

2015年3月21日 / 星期六 (第八天)
13:40~14:21 | スカイライナー31号 [成田空港行]  | 京成上野 → 空港第2ビル 2,470円
18:05~10:19 | CX505 | 成田空港 → 香港

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)

嚟到行程嘅尾聲,已經無咩行程啦!所以哩朝早可以瞓晏啲,去浴場浸完浴就食早餐。


差唔多到十點先Check Out,時間尚早,好多店舖都未開,上野都有激安の殿堂,就去嗰到行吓啦!



由於早嘅關係,裡面無咩人幾好行。

發覺今次見到嘅商品多咗日本製嘅產品。通常見到 "Made in Japan"都唔會放過呀!哩對杯幾靚。

另外今次住嘅酒店遇到嘅問題係啲插頭位好貼,如果我哋用香港帶去嘅轉插頭,通當都唔可以同時放兩個插頭,所以見到哩個插USB嘅插頭就買咗兩個,咁就可以下次用啦!

行到十二點幾出嚟萬無目的四圍盪,經過公園門口,又見到幾棵滿開嘅櫻花樹,離遠影原來都幾靚。


跟住都無咩地方去,我哋又去行公園。

哩日好多白鴿喺到,佢哋唔怕人咖!


睇完白鴿,諗住返上野JR駅食一蘭拉麵,不過大笨蛋話佢想再食多次伊豆榮嘅鰻魚飯,因為香港食唔到咁好味嘅鰻魚。

哩次嚟因為係食午飯時間,所以要等幾個字先可以入座。

大笨蛋食返之前嘅套餐 ~ 鰻魚飯配魚生



我哩個套餐樣樣都有啲,滿足晒我嘅要求,哩到啲天婦羅都好好味呀!


肥美嘅鰻魚

好味嘅天婦羅

連配菜都唔錯

魚生好新鮮

食飽飽就行返酒店攞齊行李去京成上野駅坐Skyliner離開啦!

攞返第一日喺機場購買嘅套票去counter換乘車劵

我哋準備坐13:40開出嘅班次

時間啱啱好要上車啦!

 車廂寬敞唔多人

櫈腳都係有得义電

八個字就去到機場,喺機場三、四樓商店街行咗一陣,無咩嘢買就過海關。


點知喺海關過檢時,個背囊過幾次都過唔到檢驗機,所以關員要求檢查我嘅背囊,不過個關員搵咗幾個字都搵唔到問題所在,最後佢哋喺我袋裡面一個信封內搵到張Swiss Card,咁真係無話可說,雖然好唔捨得,因為佢係我喺瑞士買咖!但都係要比佢哋沒收啊!


我一向都好小心將指甲鉗同小刀放喺喼,不過今次我喺第二日將Swiss Card攞出嚟用之後就唔見咗,我無諗過佢會留咗喺個背囊到,最搞嘢係我喺行程第四日買咗個新背囊即時用,明明將啲嘢倒晒出嚟再換去新背囊,但都無發現張Swiss Card入咗喺個信封裡面,所以關員都搵咗好耐,佢哋認為係刀仔、指甲鉗之類,無諗過原來係一張咭咁薄嘅Swiss Card。

我問可唔可以寄返香港比我,佢哋話只可以寄返日本,境外就唔得嘞!當時又唔記得有朋友剛剛當日到達大阪玩六日,事後先諗起可以搵佢幫我,算啦!原本都以為唔見咗!唯有有機會再去瑞士買過啦!

過咗海關後就作最後衝刺,但最熱門嘅薯條三兄弟已經比人掃清晒啊!

白痴戀人就大把,不過我無興趣啊!

香蕉蛋糕都有好多,喺Skytree買唔到可以喺到補貨。

哩到好多強國人,佢哋好瘋狂,好似啲嘢唔使錢咁,買嘢時又推人,排隊時又打尖,最離譜係喺收銀處hold住個位然後不斷咁叫啲friend同佢攞貨埋去,真係你哋玩晒咩!所以我都無咩心機睇,見到就討厭,早走早著呀!

去候機室搵個位义吓電上吓網,好快就上機返香港,結束哩個行程後,要等到十月先可以再重新出發啊!

《完》









2 則留言:

  1. 係啦,啲插座位有時真係幾窄,所以我帶埋插蘇去,一開三。

    現場所見,除咗同胞,仲有台灣人同香港人塞爆咗一入禁區嘅免稅店,俾錢條隊排到出鋪頭外面。太恐怖,所以無入。去到閘口附近細細間嘅先入,買royce完全無難度。

    回覆刪除
  2. 係呀!閘口間Royce反而無咩人,我都喺嗰到買到嘢呀! :)

    回覆刪除