2015年4月11日 星期六

Day 4.2 @河口湖駅、新宿、上野

2015年3月17日 / 星期二 (第四天)
10:05~10:15 | 酒店穿梭巴士 | 湖楽おんやど 富士吟景 → 河口湖駅  無料
11:20~12:26 | [普通]富士急行 | 河口湖→ 大月 1,140円
13:04~14:05 | [特急]かいじ110号 | 大月→ 新宿 (指定席) 2,970円
15:06~15:31 | JR 山手線(外回り) | 新宿 → 上野 200円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:上野ホテル丸谷

十點就到酒店大堂Check Out,跟住職員就安排我哋坐酒店嘅小巴前往河口湖車駅。

我之前預定坐十二點嘅火車離開,所以有兩個鐘喺車駅附近走走,但河口湖車駅係無咩地方可以參觀。所以喺車駅旁及車駅對面嘅手信店走走,買咗少少記念品影吓相後,就坐11:20開出嘅普通富士急行前往大月駅。

富士山真係好靚。




哩輛都係觀光巴士,比前一日坐嗰輛大少少。

車駅對面嘅平井売店。

影夠相,買夠嘢就去搭車,攞住個JR Kanto Pass 指吓個鼻就入得閘,車駅職員話三號月台,其實都係得一個月台之嘛!

喺車上陣網,瞓陣覺,個幾鐘好快就過。

去到大月駅,要上天橋到隔離月台坐JR列車返新宿

因為到步第一日已經喺JR Counter劃好咗指定席,所以到咗月台都唔使去排定隊。

喺JR月台望過去富士急行列車月台。

車嚟啦!

車廂唔滿

車程快,一個鐘車程就返到新宿嘞!先去酒店攞返行李再坐山手線前往上野。由於時間尚早,未到放工時間,所以上坐車時都唔多人。

四點前已經去到上野酒店,喺酒店抖咗陣就準備出去食嘢,當時已經四點幾,午飯時間過咗,晚飯時間又未到,咁食咩好呢!睇返資料,鰻割烹 伊豆栄係我目標之一,本來諗住走嗰日食晏就,查返店舖營業時間,原來無中場休息,於是就二話不說去哩到食嘞!

由酒店行過去都係十分鐘到,好方便啊!

鰻割烹・日本料理の専門店|鰻割烹 伊豆栄(上野・永田町)

店舖樓高七層


係門口都睇到流晒口水啊!



當日因為唔係繁忙時間,所以被安排坐喺一樓。

被吸引嚟嘅原因係此店創始於江戶時代中期,到而家已經有260年的歷史 ,而且燒鰻魚手法都係保存住260年嘅製作手法。

餐廳對面喺上野公園內嘅不忍池,如果坐高幾層會見到成個池景咖!


睇吓食咩先!

最後揀咗伊豆榮弁当(刺身)

等咗陣終於有得食啦!有湯、漬物、刺身同主角鰻魚飯。

刺身好新鮮,嗰片尤魚比起朝早早餐嗰嚿彈牙好多!

條鰻魚真係好肥美,啲飯粒粒都好靚啊!

我記得之前去大阪嘅魚心壽司食咗件鰻魚壽司,好膩,之後好耐好耐都唔敢再食鰻魚,但今次原全無哩個感覺,淨係覺得啲魚肉好香好鬆化。真好好味啊!

食飽飽就去對面嘅上野公園不忍池行吓!啱啱黃昏時候,天色好美啊!


園內有一棵滿開嘅櫻花樹。


我無預期會見到櫻花,而家意外見到都幾開心啊!


喺公園行咗個圈,另一邊有幾棵滿開大棵啲嘅櫻花樹,但由於天色漸漸暗,影唔到相,所以諗住過兩日早啲再嚟睇過。

然後慢慢沿住アメ横商店街同埋上野中通り商店街「上中」行返酒店。




途經生果店就買咗少少生果當晚餐。


返到酒店,到浴場浸過大熱水,返到上房食埋啲水果就瞓覺,第二日又會離開東京前往輕井澤啊!





沒有留言:

張貼留言