2015年4月5日 星期日

Day 3.1 @ 河口湖駅、天上公園

2015年3月16日 / 星期一 (第三天)
07:10~09:05 | 新宿高速バス | 新宿高速バスターミナル → 河口湖  1,750円
09:40~09:51 | 河口湖周遊レトロバス | 河口湖駅 → 遊覧船・ロープウェイ入口 220円
10:05~10:10 | 天上公園纜車 | 河口湖畔駅 → 天上公園 (往復)  720円
10:50~10:55 | 天上公園纜車 | 天上公園 → 河口湖畔駅
11:26~11:30 | 河口湖周遊レトロバス | 遊覧船・ロープウェイ入口 →  眺望逆さ富士 160円
11:55~11:59 | 河口湖周遊レトロバス | 眺望逆さ富士 →  UKAIオルゴールの森 220円
11:55~11:59 | 河口湖周遊レトロバス | UKAIオルゴールの森 →  山梨宝石博物館・河口湖 220円
11:55~11:59 | 河口湖周遊レトロバス | 山梨宝石博物館・河口湖 →  浅川温泉街 160円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:湖楽おんやど 富士吟景

一早起身,食飽早餐,執好行李就到酒店櫃台寄存行李後就出發往今次行程嘅重點 ~ 富士山河口湖。天氣報告話今日係先陰天後落雨,當時不斷祈禱希望天氣唔好太差比我完成哩個重點行程啦!

沿住酒店直行到尾就可以去到新宿高速巴士駅。



五分鐘就已經可以行到街尾啦!

巴士中心喺京王百貨對面

BicCamera隔離


出發前已經喺香港網上訂票,攞住個e-mail就可以到有關窗口付款購票,我原本訂咗7:40開出嘅班次,但職員同我講我可以趕得切7:10開出嘅班次,問我提早好唔好,當然好啦!

買好車票就行出票務中心對出嘅26號巴士駅等上車。


因為當時已經7:05,所以車長已經安排緊上車。

對票上車

對號入座,巴士有九成滿啊!

兩個幾鐘嘅車程,坐定後好快就進入我嘅夢鄉。當瞓到睡眼惺忪望出窗外,嘩! Fuji San呀!當堂成個人醒晒! 重見到富士急嘅過山車添啊! 嚟過兩次都見你唔到,哩刻我嘅心情真係興奮到極點啊!

好快,唔使兩個鐘就已經到達我哋嘅目的地嘞!


觀光案內所喺巴士駅旁 

裡面有好多河口湖、富士山嘅旅遊小冊子同入場優惠劵。


富士山清晰咁出現喺車駅後面啊!

車駅旁有一節舊火車

先到車駅裡面購買觀光巴士兩日劵。



哩個兩日劵幾特別,佢用Postcard形式設計,用完後可以將佢寄返屋企啊!

 搞掂好晒就出去車駅旁嘅巴士駅等巴士前往天上公園

就係哩輛小小嘅觀光巴士,車仔細細,遊客不少,所以佢成日都常滿咖!

搭咗十幾個駅就到咗遊覧船・ロープウェイ入口。落咗車行上斜路就係纜車駅入口。


如果將我哋嘅隨身行李放喺河口湖車駅Locker的話,我玩完要坐車返出去車駅攞行李,所以為咗慳時間,我攞埋啲嘢去纜車駅。因為我出發前已查過哩到會有Locker放行李。


雖然數量唔多,但都有幾個比較大嘅Locker夠放我哋嘅行李,放底晒所有包伏就可以好輕鬆咁上山去。

買張來回票先

啱啱好買完票就可以上車啦!

幾分鐘就已經上到山頂啦!

風景好靚啊!重有個藍天,個天今次對我都算係咁啊!

好靚好清晰嘅富士山啊!見到佢嘅時候真係好感動啊!我第一次去日本就跟團去山中湖,但見過佢一眼就被雲遮咗,兩日都見唔到佢再出現,前幾年第一次自遊行嚟日本去箱根遊蘆之湖,我連富士山條尾都見唔到,三日都烏雲密佈,今次我終於可以清清楚楚同佢碰面啦!
影過不停呀! 遠啲一張。

拉近啲又一張

哩隻兔子與貍貓做型好可愛,喺天上公園嘅焦點之一,係一個日本童話故事嘅主人翁,但原來哩個故事一啲都唔可愛,重有啲恐佈添啊!

(文章來自:山梨縣旅遊信息)
河口湖的天上山公園(カチカチ山)便是以此童話故事為背景的景點。

在那貍貓害死了好心收留它的老夫婦中的老婆婆後、便逃跑了、好在有一隻聰明兔用計為老夫婦報了一劍之仇。故事裡的聰明兔在最後用石頭點火、並趁貍貓不注意時丟進他的揹籃裡、火苗越燒越旺最後終於把狡猾的貍貓給燒死了。點火時石頭與石頭碰擊所發出的聲音就是『喀擦喀擦=カチカチ』這也是天上山公園カチカチ山之名的由來。



每個旅遊景點都一定有專人幫忙影相,通常遇到好天氣的話我都一定會幫襯影返張合照,因為佢哋影出嚟嘅效果幾唔錯啊!

再上高少少到展望台影相先





哩到有個天上の鐘


山上唯一嘅茶屋,裡面販賣少少與富士山有關嘅記念品,零食飲品。

重有哩個日本烤丸子(焼き団子)




2 則留言:

  1. 好懷念嗰度望到嘅富士山。嘩,乜你搭纜車無人排隊咁好? 我上次排咗大半個鐘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無喎! 買完票啱啱重有兩個人頭位比我哋入, 唔使等就可以即刻上車, 可能我去嗰日係平日都唔太多人,感覺好正呀!

      刪除