2015年4月5日 星期日

Day 2.1 @ 三鷹の森ジブリ美術館

2015年3月15日 / 星期日 (第二天)
08:39~08:52 |  (快速) 中央線中央特快  | 新宿 → 三鷹  220円
09:00~09:05 |  コミュニティバス   | 三鷹 → 三鷹の森ジブリ美術館 210円
17:21~17:34 | (快速) 中央線快速 | 吉祥寺 → 新宿  220円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:ホテルサンルートプラザ新宿

哩日係我行程中其中一個重點,一向鐘意睇宮崎駿嘅動畫,一直都好想到三鷹の森ジブリ美術館,上次嚟東京時由於朋友唔係太好宮崎駿,無安排嚟到。所以今次係第一個列入必到嘅項目。

朝早八點多就出發從新宿中央線前往三鷹。

我哋啱啱上到輛特快嘅班次,所以十幾分鐘就到達。


貓巴士駅喺JR車駅南口,喺車駅已經見到貓巴士停咗喺巴士駅啦!

行到去巴士駅啱啱準備開車,所以連貓巴士車駅牌都無影就上咗車啦!


一坐底就開車,唔使十分鐘就到達。

落車地方就喺正三鷹の森ジブリ美術館門口

距離開園時間重有成個鐘添!不過門口已經有六、七個人排緊隊啦!

我哋四周圍影吓相先,見到天空之城嘅機械人啊!真係有啲興奮呀!

襯無人,伸手入鐵閘裡面同龍貓影返張相先!

本來諗住參觀晒館裡面嘅嘢先返出嚟同佢合照,但竟然唔記得咗就走咗!所以哩張係唯一一張龍貓照啊!

大槪九點半已經開始出現人龍,所以我哋都拿拿臨排返個好位先!

工作人員見到已經有人龍,而且落住毛毛細雨,所以提早咗十分鐘開園,我哋入咗館後就一馬當先衝上頂樓去同機械人合照先!

由上面望返落去,人龍好長啊!

電梯去到頂樓後重要爬哩條旋轉樓梯先可以同機械人會面。

到啦...到啦!

久仰大名,今次終於有幸會面啊!

How are you, my Friend?

因為早上嚟所以無人,想點影都得啊!跟住走人機械人背後嘅小路。


睇到佢嘅背影,背脊有個窿咖!

小路盡頭係天空之城拉普達的中樞石碑。

上面刻了拉普達文字。

影完戶外,就開始入內參觀。

龍貓巴士已經有好多小朋友圍住嚟玩啊!我都想玩埋一份,但只有小朋友先可以進場啊!

由於宮崎駿原意希望入嚟參觀嘅人可以用心去睇裡面嘅展品,將睇到嘅嘢記入腦中,所以館內嚴禁拍照。

館內好詳細咁介紹點樣去製作一套卡通動畫,好值得一睇,跟住我哋再睇咗一套十多分鐘關於一對老夫婦同老鼠相撲嘅動畫,雖然唔識聽日文,但都明白內容,好好笑,好好睇。喺小戲院裡面有好多好小好小嘅小朋友,未開場前個個都係到扭計,但動畫一開始,個個小B都立刻靜晒,重聚精會神咁睇,真係好神奇啊!


睇完動畫後,室內嘅展品睇得七七八八,就出戶外走走。


哩間係餐廳,時時都好多人排隊,不過當日時間尚早,所以大把位,不過因為諗住晏就去吉祥寺食松阪牛,所以我哋無喺到用餐啊!


由於室內唔准影相,所以餐廳外嘅洗手盤都係大家影相嘅熱點。

貓貓水嚨頭

地下有個水井嘅物體,落去睇吓先!



水井旁有個Locker位,如果多嘢可以放底身上負擔。

有個靚靚花園

牆上有個窗裝滿煤炭屎鬼呀!

重有喺洗手間都影咗幾張相,因為我自己都覺得洗手間設計都好靚啊!



要睇嘅嘢都大致睇晒,唔覺唔覺就行咗出去出口離開,完全唔記得去返正門同坐喺售票處嘅龍貓影相。 真係激鬼死啊!


沒有留言:

張貼留言