2014年10月1日 星期三

Day 6 有馬溫泉 → 心齋橋

2014年5月23日 晴天
10:55~11:25 | [有馬エクスプレス4号] 有馬温泉 → 三宮バスターミナル
12:01~12:28 | [阪急]神戸本線 梅田方面(上り) 神戶三宮 → 梅田
13:06~13:16 | [普通]大阪市営御堂筋線なかもず方面(下り) 梅田 → 心齋橋
(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:ホテル日航大阪

起身後先去浸溫泉,由於酒店就喺溫泉寺隔離,所以叫三寶著上浴衣同佢哋喺溫泉寺前影吓相,其實我自己都未試過著日本嘅浴衣離開酒店行出戶外,三寶更覺得興奮,大家都興致勃勃影咗好多相。
(哩張相係2012年到訪時影的,因為今次大家都影太開心,原來淨景嘅相無影到,所以要攞返張舊相出嚟頂住先!)

酒店門口對就已經係有馬溫泉寺。

影完相就夠鐘開餐啦!

睇吓有咩食啦!


食飽飽就返上房拾好嘢又係離開嘅時候啊!

今次唔坐電車改坐巴士,我先去有馬溫泉觀光案內所買巴士票。上就得兩班車去三宮,09:55 / 10:55,我哋坐10:55嗰班。哩班車都幾多人坐,我買票時都只係剩返十多個位咋!行遲啲都賣晒呀!

跟住去手信店買啲手店同寄明信片先。

四周圍影吓相就行去太閤橋。

巴士駅就喺太閤橋旁


未夠鐘但車駅都已經好多人喺到等待。

如果坐車入嚟就對面落車

座位係對號入坐。 哩張大車票會喺落車時收返的。

夠鐘就上車,好舒適咁就去到三宮,比起坐電車轉嚟轉去好好多啊!

十一點幾已經返到三宮,原本諗住同佢哋行吓美利堅公園同元町商店街,但哩幾日嚟嘅經驗,姨媽對腳無可能去到哩啲地方,商量後都係先坐車返心齋橋先吧!

返到心齋橋都係一點多,酒店未夠鐘Check in,所以先同佢哋行吓心齋橋,但唔想攞住太多嘢,於是用咗兩個Locker寄存啲手提行李先,Locker size都幾大,成個小喼都放得落。 

行街街啦!條街好多人,嚟到係旅遊熱點,處處都係廣東話、普通話。啲藥房好似唔使錢咁,到到都排長龍,強國人個個都搬貨咁搬,好得人驚呀!

行咗一個鐘到就隨意咁去咗一間意大利餐廳食晏,每人食一個餐,主菜可以揀一個意粉,沙律、飲品就任食、任飲。





最後一人一球雪糕結尾 。

埋單5,400円,食到好飽啊!

食飽夠鐘返酒店Check in,同三寶返上房安頓好佢哋後,我同大笨蛋就徒步返去難波行道具街。






我同大笨蛋每次嚟都好鐘意行哩條街,哩到啲嘢好啱我哋睇同買呀!淨係哩條街可以消磨個幾鐘呀!所以我鐘意住難波多啲都係原因之一啊!



行到六點幾七點就返日航酒店同三寶會合去食飯。

哩晚嘅晚餐令我哋極為頭痛,心齋橋大大話話百多間食舖,但行咗成個鐘竟然都搵唔到一間啱佢哋食嘅餐廳。

有人話 1) 晏就食咗意粉,所以唔食粉
             2) 生嘢唔食
             3) 燒嘢唔食
             4) 要一人一個餐唔食
             5) 鐵板燒唔食
             6) 蟹唔食
             7) 太多肉唔食
             8) 吉野家香港都有唔食
             ................

我同大笨蛋嗰刻真係崩潰呀!咁你三個究竟想點呀!我實在太攰啦,無氣力再同佢糾纏落去,最後喺固力果公仔旁嘅大廈有啲樓上舖,有間好似和民嘅餐廳,都唔再問佢哋啦!有位唔使等就入去食啦!

裡面食物種類都幾多,總算叫做啱各人嘅口味!









食飽已經十點,真係諗都無諗到,行咗大半個鐘先返到酒店,返到去我已經癱瘓咗,所以咩都唔搞就沖涼去瞓,點解我今次旅程明明無咩做都搞到咁攰呢?

.....續  Day 7.1@鶴見綠地公園、溫室 (上)

     

沒有留言:

張貼留言