2014年10月1日 星期三

ホテル日航大阪

ホテル日航大阪

〒530-0026 大阪府大阪市中央区西心斎橋1-3-3 
TEL 06-6244-1111 FAX 06-6245-2432

哩一間酒店係旅遊套票包的,位置其實都幾方便,就係[大阪市営]御堂筋線心齋橋駅上面。
雖然日航酒店雖然係五星酒店,但我覺得難波東方酒店嘅四星酒店遠遠勝過佢啊!不過哩個係我個人主觀意見。

車駅內嘅7,8號嘅出口可以直去到酒店,但哩兩個出口都有樓梯要行。
如果攞住大件行李,可以利用車駅4A出口嘅升降機到咗地面過馬路就唔需要行樓梯。

酒店大堂喺二樓

地下有間Coffee Shop,坐喺裡面食個high tea,嘆杯咖啡,好正啊!不過我哋無咁嘅時間啊!


酒店大堂,有五星級嘅氣派

上房先,我哋住高層24樓呀!一間普通嘅雙人房。


三寶三人房係其中一張床用梳化拉出嚟,但梳化中間凹陷咗,所以好難瞓啊!B女後來索性打橫瞓梳化咁瞓,估唔到五星酒店會係咁,佢哋一直都無同我講,如果唔係我會要求同佢哋換房呀!

普通嘅浴室


一個上唔到嘅Free Wi-Fi,好彩我自己有帶Router同Pocket Wi-Fi,如果靠佢就死啦!

最值得讚賞嘅就係個靚靚景囉!


沒有留言:

張貼留言