2014年8月15日 星期五

南浜千鳥の湯 海舟

南浜千鳥の湯 海舟
〒649-2211 和歌山県西牟婁郡白浜町1698-1
TEL:0739-82-2220 / FAX:0739-82-2770



庭が見える☆檜の露天付和洋室(41 ㎡)【波の抄】1~2 階(禁煙)(2 部屋)
三人房:112,500 円(税込・サービス料込) / 入湯税大人150 円別途頂きます。
哩間酒店喺全個旅程最貴嘅酒店。


酒店外景



酒店接待處

大堂內有個地方放咗多款浴衣供住客選擇

手信店當然唔少得


大堂放咗啲備長炭活性水同梅酒供住客免費飲用



我哋住波の抄

我哋原本訂1-2樓,但酒店免費幫我哋Upgrade咗去四樓,快啲入房睇吓先!

一開門,咁細嘅....!當然唔係啦!首先左邊喺洗手間。

推開門後,間房真係唔細咖!




小小茶水間
 

浴室

浴室內放有一個籃方便客人帶去浸溫泉。

好體貼啊!
 

浴室放兩個柑喺到,比人食咖??!!

哩間酒店特色喺每間房都有個自己嘅風呂。三寶非常鐘意呀!

因為樓層高咗,所以望出去嘅景觀開揚咗好多啊!


由於我哋係三人住,所以夜晚要喺大廳加個床位。
  

哩間酒店賣店喺有三個免費嘅貸切風呂,每個都有不同特色,只要見到門口掛住咗條鎖匙就可以入去免費享用一小時,當然無人會同你計時,只有大家自律吧!


攞咗鎖匙之後要著上酒店提供嘅木屐沿住石級路前往哩幾個風呂


岩戶の湯,係三個貸切風呂中最大嘅一個,亦係最受歡迎,條鎖匙真係好難等咖!


如果係日頭,望出去會見到一片大海洋咖!

另一個係石匠の湯





最後係梅香の湯,哩個係最細同比較少人去,我每次行過都見條鎖匙掛喺到,不過我無影相,但裡面係同哩個木筒一樣,只係自己一間房內。

除咗哩三個要用鎖匙先用得嘅貸切風呂外,重有一個男女混浴,位置係咁多個風呂最好,黃昏時可以對住太平洋睇日落。

哩個風呂唔需要鎖匙,但要攞件毛巾,男女有分別咖!

著法都唔同


要行幾十級樓梯落到山腳。

雖然有毛巾包住,但我自己始終唔係好接受到男女一齊浸,所以只係去睇咗一眼見識吓就算啦!無浸到。

個人都係鐘意最普通嘅大浴場

雖然係室內,但有兩道門係打開,有啲清風吹埋嚟浸得好舒服,又無咁焗。


溫泉池旁重有個桑拿房,房出面嘅木筒係冷水池,我至鐘意啊!

行出室外第一個見到係哩個木筒,不過啲水唔係好夠熱。
 

我自己最鐘意哩到,真係好舒服,浸到唔願走。

奇怪係眼見入住人數都唔少,但到溫泉區幾次都無人,我哋好似包場咁呀!

浸完溫泉可以食返枝免費雪條

 


朝早就提供益力多,啱我呀!

酒店外重有個玫瑰花園,我哋到嘅時候正直係玫瑰花開季節,所以喺哩間酒店裡面真係好多嘢做呀!




沒有留言:

張貼留言