2014年3月16日 星期日

Day 4.2 @ 繼續多啦A夢誕生前100年展

繼續遊多啦A夢誕生100年前展

















 實在影到都唔知自己影緊咩呀!







哈...哈!! 有印仔吸,緊係唔會放過啦!
                                  

行咗成兩個鐘都有少少肚餓,買個叮噹最愛嘅豆沙醫吓肚先。

出咗展館,喺哩個藝術區行咗一圈,睇吓自己啲藝術氣質會唔會提升一啲先。





結果都唔係好明白,睇嚟我除咗係電腦白痴外,重係一個藝術白痴呀!




展品隔離係間天后廟,個感覺好得意啊!

行咗大半日,又餓又倦,三點幾四點返到酒店附近,於是隨意地入咗去哩間餐廳食"晏就"。
                                  
好好味!
 六點喺酒店集合,出到機場無想像中混亂,但因為香港喺前日中午至當天早上停止航班升降,所以香港機場大擠塞,電子版多班飛往香港嘅航機都要延遲,好彩我哋個班就順利開出。


但返到香港喺天空中盤旋等降落足足等咗成個幾鐘,11點幾先落機,行李輸送帶區簡直一片混亂,我等個條行李帶有五班機同時一齊用,但足足等咗半個鐘先見到行李出現,好彩攞埋行李都比我趕得上機場尾班巴士順利返到屋企啊!



7 則留言:

  1. 歡迎台灣回港!真系好多叮噹 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿,我記得!不過你肯寫,我又點可以比你壓力 ^.^ 你試吓去首頁,click最底個[Blogger]入設定,右上角自己個名度睇吓,改相片。唔得就等我返電腦再答 ^.^

      刪除
  2. 小肥, 你咁快手, 我都係啱啱post上嚟, 係舊文嚟咖! 上年九月嘅事, 而家埋尾咋! he ~he!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開又請教吓小肥, 我回應時本來有張相, 但唔知點解變咗圓形一橫, 你知唔知可以喺邊到可以set返張相呢? 麻煩晒!!

      刪除
  3. 啱啱改咗張相, 睇吓work唔work先!

    回覆刪除