2012年5月12日 星期六

Day 8.2 @難波→関西空港 (2012京、阪、神發花癲之行)

途中B女媽咪想去洗手間,諗起0101頂樓有間戲院,裡面洗手間唔錯啊!於是就上去走一轉。

前一日嚟過,當時啱啱係開場同散場時間所以好多人,哩朝嚟到就靜好多啊!重發現個天花會變色好靚啊!


哩日再嚟嘅時候竟然無人喎!


所以好順利地買完票就可以入座,今次要加隻半熟蛋呀!真係超正啊!


食完出嚟開始有人龍啦!隔離哩個燒八瓜魚丸平時都好多人排隊咖!不過我哋唔係幾鐘意哩啲関西燒嘅醬汁,所以無幫襯啊!


離開前喺河邊坐咗陣,叫做休息一吓,亦比自己回味一吓哩次旅程嘅點滴。


其實重一個最主要嘅原因 - 就係要消化埋哩盒喺黑門市場買嘅士多啤利嘞!真係好好味啊!


好嘞!飲飽食醉後,係時候返酒店攞行李出機場啊!本來諗住坐急行南海電鉄,車費890円,但我唔想去諗同搵邊個月台上車,一於比多500円一個人坐特別急行,即係人稱嘅鉄人十號,包唔會搭錯車嘛!


趕住上車,手陣添!




比多500円換嚟舒適嘅車廂。


我由上車哩一刻開始就睡魔上身咁啦!因為唔使擔心上錯車,又唔怕會過站,所以瞓得好冧好安心呀!


三十五分鐘就可以出到機場,但15:35分先開始辦理登機手續,所以我哋去行吓先!


有博品館喎!


又有100円店

一般手信店

藥房緊係唔少得啦!未買夠哩到都重可以血硑呀!


関西土產,繼續買!


時間差唔多,可以去辦理登機手續,因為前兩日已經做咗 on line check-in,所以程序快好多,三件行李都係52.7kgs,今次真係買少好多嘢,記得上次北海道都係哩三個喼,當時係62kgs呀!


哩到候機室,人影都無隻呀!


循例影吓電子版同飛機




士多啤利和菓子做下午茶,真好味呀!


軟林林嘅草餅包住新鮮嘅士多啤利,味道好夾,而家諗起都想食呀!


食飽就喺候機室瞓著咗,直到5:30就順利上機,上到飛機亦係睡魔上身,除咗食嘢之外,三個幾鐘頭機瞓足全程,就係喺睡魔上身狀態下為我哩個發花癲之行畫上個圓滿嘅句號啊!

here
續...2012京、阪、神發花癲之行(後記)



沒有留言:

張貼留言