2012年5月5日 星期六

Day 6.3 @難波 (2012京、阪、神發花癲之行)

返到難波都重好早,所以就去Bic Camera嘅八樓100円店到行吓!










行咗一陣,無咩特別吸引嘅嘢,所以又係空手而回。
返酒店放底嘢休息一陣就去法善寺行一行。





法善寺橫丁(小巷)相傳是從淨土宗天龍山法善寺內的小攤發展而來的,在那裏能夠感受大阪特有的情趣。
從明治到昭和初期,是曲藝場紅梅亭和金澤亭的黃金時代,來聽“落語”(單口相聲)的遊客絡繹不絕。


小巷中間的不動明王像被昵稱為“水掛不動君”,因長年累月被前來祈求生意興旺、愛情如意、健康平安等的參拜遊客潑水,全身生滿了青苔。







據聞這個不動明王十分之靈驗,我諗好似我哋嘅黃大仙卦,實在無研究,只係覺得既然咁出名,而我哋又一場嚟到,叫做睇吓見識吓囉!



法善寺旁就係夫婦善哉,不過我哋都係無興趣。




其實我哋哩日嘅目標係另一條巷裡面嘅魚心呀!






可能我哋早嚟,當時都係六點幾,所以店內並唔多人,服務生係中國人,所以我哋可以用普通話同佢溝通同落單。
好快就有嘢食啦!


肥美施羅



唔知咩貝類



三文魚



又肥又爽嘅帶子



甜蝦壽司,好足分量,每粒壽司有三大隻蝦呀!


哩板海膽真係好味到都唔知用啲咩形容詞好呀!




成餐飯都食得好滿足呀!食飽去心齋橋行咗一陣。
當晚天色真係好靚,個天真係藍得好靚呀!



重可以清楚咁見到好閃嘅星星喺天空呀!



心齋橋真係超多人。



我哋喺激安之堂買,但感覺好似無以前咁多嘢睇,定係而家見到啲嘢已經無以前咁興奮呢!











係咁意買咗少少手信返去交差就算嘞!哩到喺哩幾日買得最多嘢,但比起以前真係濕濕碎,如果有睇開我個blog應該知我以前買嘢真係好狼死咖!



有圖為證呀!當年瘋狂嘅樣子,重要只係一部份咋!因為放唔晒呀!










沒有留言:

張貼留言