2012年5月5日 星期六

Day 6.1 @池田インスタントラーメン発明記念館 (2012京、阪、神發花癲之行)


2012
414日 陰天 / 晴天
08:39 |
大阪市営 御堂筋線方面なんば 梅田 
09:10  |
阪急 宝塚本線宝塜方面 | 梅田 → 池田
 
12:35  |
阪急 宝塚本線梅田方面 | 池田 → 梅田
 
13:07  |
大阪市営 御堂筋線なかもず方面 | 梅田 動物園前
  
15:25  | 
大阪市営 
御堂筋線江方面動物園前  なんば

哩日第一個行程係去日清杯麵博物館 (インスタントラーメン発明記念館),07年嚟嘅時候本來已經想嚟,但當時第一次自己自由行,所以覺得搭車好複雜,最終都放棄咗。不過其實都唔係咁難啫!


首先喺難波搭地鉄去梅田,其實同前兩日去三宮同一個方法,不過今次去到梅田搭阪急時揀宝塚本線宝塜方面去池田。
又係要揀搭急行列車啊!






上到月台9:04,所以我哋等搭9:10開出嘅急行列車。





19分鐘就到咗池田,都幾快啊!






出咗駅應該轉左沿住鉄路行到,

直到見到哩間舖頭嘅路口就轉入去直行到尾就會到達目的地。






但我講嘅係應該,實際我哋係行咗相反方向 (即係出駅後轉咗右)。


沿途都係民居,重不時門外都種咗啲好靚嘅櫻花樹啊!





打開隻窗就可以賞櫻,真令人羡慕啊!






嚟到哩間屋,門外嘅櫻花開得好密呀!正當我同細妹影櫻花影到入晒神時,唔見咗B女媽咪。


原來佢走咗入哩間屋後嘅花園,我重叫佢唔好亂咁入去搞人哋啲嘢呀!佢即刻駁我話哩到係聖堂嚟咖!有個好靚嘅聖母像呀! 我聽到都跟入去睇吓,咿....喺日本見到教堂已經好少見,重要係有聖母像放出嚟嘅聖堂我喺日本都係第一次見啊!今次比媽咪叻返次呀!



兜轉轉終於行到嘞!人哋喺正面條路入,我哋就行咗去後面停車場後門入。



哈....哈!去到目的地就得啦!杯麵發明者 - 安藤百福先生。



館內最典代表性嘅杯麵時光隧道,睇人哋嘅BLOG睇得多,哩日自己終於置身其中呀!




理論上係一直沿住時光隧道參觀杯麵嘅發展吏,然後去到最後先會到達「自製杯麵」嘅體驗區,我去到嘅時候雖然人唔多,但由於當日係星期六,擔心越晏越多人,所以一入到館內就咩都唔睇住,直入到尾整咗杯麵先。

其實所謂自製係杯麵嘅杯自己畫上圖案 + 自選湯料同餸料,並唔係自己製麵,如果想試吓自己製麵的話,可以上網預約做麵嘅班,詳情可以去上面嘅官方網頁睇睇。

展館9:30開,我哋10:00前去到,所以都唔算多人,只需要等幾個就可以入嘞!



步驟1: 比300円買個杯先,如你自己鐘意可多買幾個。無限每人買幾多啊!

步驟2: 消毒雙手


步驟3: 排隊等安排入坐「工作區」,工作人員會幫個杯消毒同比一個透明膠蓋吸住個杯,與此同時亦會解釋整個過程,大致係話畫個杯時要保持杯蓋吸住嘅狀態,杯身要寫上製造日期,因為有效只係保持一個月,杯上紅線外嘅位置同埋杯底都唔可以畫任何嘢。



好嘞!埋位開始啦!如果無頭緒的話,可以參考枱上面嘅日清雞仔。


我自己就早有準備,因為係送比人,小朋哩期鐘意Angry Bird,所以獻醜嗱!



其實我畫畫係完全唔掂,隻手好似都唔多受控制呀!



個多鐘頭後終於大功告成,哩兩個就係我嘅傑作嘞!



細妹啲畫功好我好多啊!

哈...哈!B女媽咪想畫隻唐老鴨,但最後......!真係有啲嚇人,不過佢已經好比心機畫,同埋都畫得好開心,雖然個公仔唔靚,但收禮物嗰位小朋友都好開心啊!都係一份心意吧!



三個獨一無二嘅杯麵快將面世啊!



好...!攞住畫好嘅杯又再排隊準備入麵同材料。    




首先跟住指示方向轉六吓就會將麵餅轉入個杯內。


然後就揀湯料同餸料


四種湯料 - 蕃茄 、咖哩、海鮮同原味



餸就有蝦、粟米、火腿等,最特別緊係日清雞仔魚蛋啦!哩樣出面買唔到,淨係哩到先有咖!所以我哋三個杯麵都有揀佢呀!



揀完湯底味就可以揀四樣餸。



入好餸就封蓋






跟住就入膠袋



再放入哩部機到將膠袋壓縮好。



轉眼三個獨一無二嘅杯麵就完成嗱!



再將佢放入一個吹漲咗嘅袋裡面就唔怕杯麵被壓扁。



送禮自用皆可! 哈...哈!影完相就將袋放返氣嘞!因為咁樣唔上得飛機啊!



到我哋做完行返出嚟,已經見到好長嘅人龍排隊DIY啊!我睇過有啲BLOG友話要排兩個鐘呀!所以早嚟有著數呀!



喺館裡隨意咁走走





哩個模型幾得意啊!










哩個包裝係比太空人帶上穿梭機上比太空人食用啊!



安藤百褔先生當初就只係用一輛流動車去賣杯麵。



日本第一部販賣杯麵嘅販賣機。



模擬安藤百褔先生發跡嘅地方。


喺到都停留咗成兩個鐘,離開時已經到午飯時間,出到車駅附近見到有間一風堂,所以我哋就入去試吓嗱!




一風堂而家香港都有分店啊!


不過就無哩啲配菜,哩個芽菜超好食呀!


特製拉麵,好好味!


白丸拉麵,好好好味!


博多拉麵,由於哩個用粗麵,比起上面兩碗就嘛嘛哋!


here

續...2012京、阪、神發花癲之行 (Day 6.2) @通天閣



































































沒有留言:

張貼留言