2012年4月21日 星期六

Day 3.1 @清水寺 (2012京、阪、神發花癲之行)


2012年4月11日 (雨天)
08:00 | 100 系統  急行 清水寺 祇園 銀閣寺 行 |  京都 → 五条 
13:15  | 100 系統  急行 清水寺 祇園 銀閣寺 行 |  祇園 → 京都会館美術館前
14:20 | 46 系統   京都駅行  |  京都会館美術館前 → 四条河原町 
16:05 | 5 系統 京都駅行  | 四条河原町 → 京都

哩一朝早超舊一早起身到酒店頂樓浸一浸風呂後,07:30就出發去清水寺,記得上次去賞楓季節去清水寺時,為咗避開人潮我六點就落出發,但今次唔想太早,而且哩日又落雨,相信前往清水寺嘅人潮亦唔會太離譜卦!
.
由於哩日落足一日雨,影出嚟嘅相都好灰暗,無前兩日咁靚啊!
.
哩日全日都會利用京都嘅巴士,所以買咗個巴士one day pass,500円一張。每程車資220円,只須搭三程就歸本啊!

.
落車時將pass放入收票機,咁張pass就會印上當日嘅日期,咁就係哩日為有效期嗱!

.
喺車駅都幾多人等車,但比起之前打蛇餅嘅情況真係好好多啊!

.
時間都算早,所以路面都無咩塞車,好順利十多分鐘就去到五条 落車,落咗車就沿住斜路向上行,大槪二十多分鐘就可以到達清水寺嘅入口啊!

.
街道依然靜英英呀!

.

.
好快就嚟到五条嘅分义路,兩條路都可以到達清水寺。詳細情形可以參考下面嘅地圖。

.
由清水寺到祇園一帶嘅地圖

.

.

.

.
啲櫻花依舊開得好燦爛,但由於天色昏暗,無辦法影到好靚嘅相啊!



.

.

.



.
哈...哈!差冬天就儲齊清水寺四季嘅入場劵啦!


.
入場劵上面個塔呀!

.

.

.

.
當日好多學生團嚟到‧佢哋尤其對哩到嘅求姻緣嘅地方特別有興趣,而且重係由個老師帶住佢哋嚟求籤參拜,嘜唔係讀書要緊咩??!!

.

.
哩到啲護身符特別浪漫啊!不過價錢都特別貴呀!



哩嚿石都唔使多介紹,好多人都識佢啊!


.

.
今次嚟到清水寺,原來有好多地方都做緊修葺工程。 記得上次夜晚嚟哩到睇紅葉,哩個修葺位置人多到不得了,當時咁大地方都疏散唔切啲人潮,而家條路搞到咁窄,相信人多起嚟都幾麻煩啊!

.
成個平台封晒,淨返一條窄窄嘅廊。

.
好彩唔係清水舞台,如果唔係我真係要喊啊! 



.
雖然落住雨無辦影到好靚好靚嘅櫻花下嘅清水寺,不過能夠見到咁嘅景色都已經好滿足啊!


 
 
 

.
綠色頂嗰座又係做緊修葺工作啊!

.

.

.
哩張係見有個外籍人士,半踎半跪咁影,我哋等佢行開發覺樹叢中有個窿,由嗰個位影出去係幾靚啊!一於照抄!

.
沿斜路行就好快到咗音羽瀑布,最左邊為學問成就之水,中間係戀愛成就之水,最右嘅係延命長壽之水。

.
瀑布旁有間小舖頭,出賣嘅豆腐好出名啊!上次嚟嘅時間佢哋重未開檔,今次嚟到佢哋啱啱開工,咁就緊係嗱嗱聲搵返個靚位幫襯吓啦!

.
我哋揀坐出面嘅枱,有特色嘛!好奇怪我哋未入座時鬼影都無隻,但係一坐底,轉眼哩行枱全部滿座啊!

.
唔好講咁多,叫嘢食先。

.








腐皮烏東,好味。


.
湯豆腐,好滑、好香啊!

.



雖然只係一碗紅豆沙湯圓,但都覺得特別好味,湯圓好煙靱啊! 

.
對住個咁靚嘅境,聽住流水聲,食住啲好好味嘅美食真係好幸福啊!食飽飽繼續上路。Go...Go...Go!

.
.


.

.
唔經唔覺都行咗個幾鐘,雨勢亦越嚟越大,無辦法可以再影到靚相,所以決定離開啊!

 
.



















.
離開時都好多人開始嚟。

.
哩間舖有得試食重送熱茶,所以吸引咗好多人啊!

.
我哋為咗避雨都去咗啲舖頭內睇吓嘢,好出名嘅清水燒。


沒有留言:

張貼留言