2012年4月20日 星期五

Day 2.3 @二条城 (2012京、阪、神發花癲之行)

離開植物園後,我哋就前往二条城,由於哩兩日新聞不斷報導二条城櫻花滿開,所以我哋相信城內絶對會好多人啊!
.
一出地鉄駅過條馬路就會到達二条城啊! 又係無難度呀!記得上次嚟係坐巴士,呆咗個幾鐘頭,落車重要行一段長長嘅路,相比下搭地下鉄真係又快又方便啊!

.
二条城是世界文化遺。始建於公元1603 , 當時是德川家康將軍在京都的寓所。二条城是由德川家康所建,他是江幕府的第一代將軍,他修建二条城是為了讓他自己及其子孫在京都有一個住所。這座城主殿現在稱為二之丸(也就是「第二重城」的意思)是在1603年修建完成,後來由家康的孫子家光擴大。在史洪流中,它保留了原本的樣貌,並以桃山時代建築聞名於世;有著裝飾美觀的紙門和鶯啼板,一有人走過就會發出像夜鶯啼叫一樣的聲音(基於防止他人入侵的安全措施)。家光還為二条城所加建了本丸殿(主城),包括著名的五重。然而,原來的本丸殿建築在18世紀時被焚毀,目前的建築物是在1893年從皇居移過來的。
.
入場費600円,我自己蠢咗,返嚟先醒起我有地鉄一日乘車劵,入場費係可以減100円咖!真嘥料呀!

.

二之丸係將軍日常工作同生活嘅地方,德川慶喜大政奉還嘅重要時刻亦係喺哩到發生啊!
入內參觀須除鞋,同埋裡面係全場都嚴禁拍照,雖然我現場睇唔覺有工作人員監視住,但咁大個人,人哋又講到咁清楚,無謂做一個失禮嘅遊客吧!
 

.
屋頂上嘅金色好閃啊!


.
日本天皇的十六瓣菊花家紋


.

.
二之丸御殿玄関的雕刻,每隻仙鶴都栩栩如生呀!

.



.
二之丸對出嘅庭院


.
德川家的家紋


.


.

兩個吊鐘已經無用,放在二之丸外作妝飾

.
參觀完二之丸就向傳聞開滿櫻花嘅庭院進發。
.

.

.
眼見一棵棵垂櫻開得好燦爛,但同新聞中見到嘅場面好似有啲出入啊!總係覺得無之前植物園嗰啲咁靚。

.

.
重有好多花冧未開呀!

.



.
成個庭院哩棵櫻花樹個型態比較特別同靚呀!所以吸引咗好多人同佢留影呀!

.
由於佢嘅高度比較矮,就係咁就吸引咗啲不知所唯嘅人要同佢近距離接觸。

.
大家見唔見到相中有個女人呀!咁大個庭院,咁多人都無人會越過界 (雖然只係種咗啲植物分界,但人人都明白係唔可以踏入草地),哩個女人竟然大踏步走入去影相,我正在奇怪時,佢老公、同埋一對後生男女跟住咁入去,後生嘅女生以為自己係明模卦,前影、後影、大頭,越影就越得意,眼見企喺出面嘅伯伯們攞住部相機待佢哋走,但佢哋就好似好過癮咁,影極都唔走。跟住重要比我聽到佢哋係講廣東話,唉...真係失禮晒!佢哋影完重唔行返出嚟,喺裡面一行四人大搖大擺咁行嚟行去,最後有個日本婆婆頂佢哋唔順,指手畫腳咁叫佢哋返出嚟。我自己就覺得好羞家囉!可能下次去就會有個用中文寫嘅警告版「請勿亂踏草地」哎! 肉酸...肉酸!


.
再向前行吓行吓,發覺新聞報導嘅畫面出嚟嗱!

.

.
果然係好多好靚啊! 一抬頭已經係滿天櫻花啊!

.

.
又再發癲亂咁影呀!

.


.


.


.


.


.

.


.



.
哩張重影到有隻鵲仔呀!


.
影到傻晒呀!唔覺唔覺都行到庭院嘅出口嗱!


.

出口處有啲攤檔賣一啲土產,由於我哋重有要趕天未黑前去蹴上,所以哩到都係衝衝經過便算。


.
細妹幾年前嚟唔記得壓個金幣,今次哩到終於還心願啊!


here
續... 2012京、阪、神發花癲之行 (Day 2.4) @ 蹴上鉄路



3 則留言:

  1. 哈哈. . . 垂櫻系無咁震撼, 但都好特別 . . .
    [版主回覆04/21/2012 09:53:59]我都有同感, 期實每一種櫻花我都覺得佢唔同嘅靚, 我嗰幾日好似傻婆咁, 一路影, 一路同啲櫻花講:「你哋好靚呀! 你哋好可愛呀! 我好鐘意你哋呀!」 你話我係咪真係癲咗線吖!

    回覆刪除
  2. 唉.........呢D先真係櫻花嘛.......岩岩去完上海都有得睇,不過就真係差好遠.......
    [科記回覆04/26/2012 00:28:13]D大陸人又唔識得愛惜啦一來
    二來呢....日本的櫻花看過就知道....其他地方真係冇得比囉......
    哈日係應該嘅......!!!!!!!!!
    [版主回覆04/23/2012 07:35:13]大陸而家好多地方都話有種植櫻花樹呀! 但唔知點解我總係覺得要睇櫻花就一定係要去日本囉! 又比人話我崇洋呀!

    回覆刪除
  3. 櫻花影得好靚....
    [版主回覆05/12/2012 08:53:11]多謝! 因為啲櫻花自己本身靚, 所以點影佢都係咁靚。

    回覆刪除