2011年12月16日 星期五

2011Dec澳門兩天遊 (I)

13/12/2011(星期二)


時近年尾,哩個星期放埋最後幾日大假,無錢出埠去遠嘅地方,所以近近哋去澳門玩兩日啦!

由於有好多旅遊景點舊年都遊覽過,所以今次都無特別地方要去,只係四周圍行吓、食吓嘢。

上咗碼頭之後就去酒店放底「行李」,今次我哋揀利澳酒店,因為貪佢有個恆溫泳池啊!我哋去到都係十一點幾,但酒店職員已經可以比我哋上房啊!

酒店大堂

標準二人房

浴室好寬敞啊!

放底嘢後就出發,先去福隆新街食翅,因為舊年過嚟兩日,添發都休息,所以今次要再去試吓啊!
傳聞哩間舖好多人排隊,但我哋入到福隆新街時,成條街都靜英英,唔通今日又休息。

.

好彩有開,只係未夠鐘啫!佢寫住一營業時間係下午一點開始,不過我哋十二點八、九都可以入啊!


本來諗住我哋三個人叫兩份,但原來佢堂食係要每人叫一份啊!


豪華碗仔翅

濃湯瓦煲花膠魚翅

招牌海參花膠大隻翅
其實每一種嘅味道分別唔大,亦唔覺好似傳聞中講都非食不可,今次叫做一試啦!不過相信下次再嚟機會不大啊!
食完翅就過去新埗頭街食豆腐花。

.

香滑豆腐花
食咗兩樣嘢個肚都飽咗一半,於是我哋喺議事亭行到葡京附近就搭車返出碼頭坐車去威尼斯人。
.

喺威尼斯行咗一圈

.

.

跟住就坐的士過去官街,之前試過行過去都好似係幾個字就到,但個的士司機係咁兜嚟兜去,最後竟然成三十蚊喎!搶錢呀!
由於喺威尼斯行咗轉,活動活動過後又好似有啲肚餓,所以我哋又木偶餐廳進發嘞!
.
薯茸蔬菜湯係我嚟到必點嘅菜啊!

B女指定要食嘅燒沙甸魚

哩個燒乳豬都好正啊!
最後燒豬肋骨
食飽飽又去行街活動吓先得啊!官也街而家越嚟越人氣,平日哩到都鬼咁多人,我諗星期六、日會幾墟冚呀!


大利來喺前一日比澳門民政總署連同司警到場封咗舖呀!當日我眼見到有啲人嚟到先知啊!我舊年嚟食嘅時候已經覺得啲嘢已經無以前咁好食,所以就算今次唔係封舖都無諗住要嚟食啊!


不過我覺得有啲奇怪係哩間舖開咗咁耐,點解今時今日先告佢無牌經營,個人覺得「一定有內情」。

喺官也街食夠、買夠都五點幾,於是就坐巴士返酒店嘞!

                                                                                                                      here
                                                                                                                                  
                                                                                                                 ..... 2011Dec澳門兩天遊 (II)
















4 則留言:

  1. 路過看到你這篇澳門遊,原來曾經出名食豬扒飽的食店是沒有無牌經營,真是不講不知。
    [版主回覆12/17/2011 07:53:34]係囉! 重話係因為附近居民投訴佢哋無牌經營而對佢哋做成支擾, 哩個原因真係有啲古怪啊! 不過大利來而家上數緊, 唔知會唔會有機會喺到開返啊!

    回覆刪除
  2. d翅好大塊呀!木偶餐廳嘅食物好吸引.
    [版主回覆12/17/2011 22:39:40]係呀! 我都係睇到人哋影啲相所以吸引咗去囉!

    回覆刪除
  3. 你食翅o個度有間尾有間芝麻糊好正喎你有冇食?
    [版主回覆12/23/2011 07:45:56]無啊!而家諗返,我知你講邊間呀!都幾多人幫襯喎!我走雞添,下次要去食返先得呀!

    回覆刪除
  4. 我四月份也是住利澳, 但勁多巴基斯坦藉人士!
    [版主回覆12/25/2011 15:43:41]係?? 但我住嗰陣無喎! 大陸團就好多, 所以我比較鐘意上次住皇都呀! 不過下次有機會再去想試吓大倉呀?

    回覆刪除